Friday, February 11, 2011

Saya sayang ayah saya


Aku tetiba jadi sayu becampur sedih bila aku buka fesbuk aku pagi tadi.. Sebabnya, bapak aku post kat wall dia menda nih.

Tetiba jer, semua benda yg aku dah buat yg dah guris hati bapak aku flash balik kat depan mata aku.. ish.. Cemana lar aku nak tebus balik semua tu...

Walau apapun, Saya tetap sayang ayah saya.

5 comments:

sepet a.k.a zack_u on February 12, 2011 at 1:21 AM said...

sepatutnya tajuk tu saya sayang ayah saya kan..hehe! konfius tauuuu

arep_lockermonth on February 12, 2011 at 1:21 AM said...

nice entry lah!

Munie Blushious on February 12, 2011 at 1:34 AM said...

sob3x.. tersedih la pulak... =(

sicKo^ on February 12, 2011 at 4:29 AM said...

a'ah lar.. typo error tu.. sori2x

Norfa on February 13, 2011 at 7:06 PM said...

sedihnya bila terkenangkan jasa ibu bapa..

 

Journey 2 Millions Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template