Monday, December 10, 2012

The Comeback ~~ korang mesti rindu aku kan?


Dah bertahun tahun blog ni kena tinggal. Macam macam dah jadi. Aku skrang pun dah lain.

Meh aku citer beza aku dulu ngan sekarang. Dulu tu masa aku aktif tulis blog compare ngan skrang yg makin dah malas. Dulu aku besar giler.. 105kg. Skrang dah 64 kg. Hasil usaha gigih diet + excercise.

Dulu2 aku kerja ngan company kecik2 jer.. Skrang dah kerja ngan Astro. Dapat Astro free semua channel :P Dapat tengok artis :p

Dulu aku tinggal bertiga, dengan isteri ngan anak perempuan. Sekrang aku tinggal ngan anak perempuan jer. Kira jadi single father lar skrang. Susah gak sebenarnya jaga anak sorang2 ni.

 Itu jer kot yg berubah, yang lain cam sama jer.. aku tetap malas update blog, tapi nak cuba start rajinkan diri balik. Sempena nak masuk tahun baru ni, azam aku adalah untuk mengaktifkan blog ni balik. So kepada yg sentiasa mengfollow aku tu, tima kasih yer.. sebab korang tak unfollow walau pun aku tak aktif. Kepada yg tak pernah follow tu, followlar aku sebab aku nak aktif balik ni. Hahaha.

2 comments:

Anonymous said...

Wahh keje astro ye. . Kalau astro wat hal cari daddy sofea ! Hihi

~ s.h.i.k.i.n ~ on January 5, 2013 at 11:47 PM said...

eh beb...sejak bila plak jadi single father ni?

 

Journey 2 Millions Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template