Monday, August 31, 2009

Staircase


Yesterday, after seing lots of pictures of Pasar Ramadhan near Taman Melawati posted by Helas on his blog, I decided to go to that particular place to search for my 'break fast' food. Honestly, my decision 98% was based on the tasty 'kambing golek' photos on Helas' blog. To avoid the traffic, i started my journey at 4.30 p.m.

Everything was smooth untill I make my way back home. I reached my apt at 6 p.m and i was told by the security that there was a TNB cable breakdown near my place. So there's no electricity in the area. Even the elevator is not working. FYI, I stayed on the 28th floor. So we wait in the car until 7.30. Nothing happens so we decided to have our dinner at a nearby restaurant. At 8.30 p.m, still no electricity in that area. I couldn't wait much longer, so we made up our mind to use the staircase up to the 28th floor. It was dark coz the emergency light has no more battery left. Luckily I have a torchlight in mycar. So, with the torchlight, we use the staircase. That was my first time using the staircase up till my apt. It was very tiring. Just imagine, 28th floor.

The power came back at 10 p.m. And i'm proud to tell u, that I've lost 5kg that night (i wish) .. .. hehe..


18 comments:

HELAS on August 31, 2009 at 11:21 PM said...

glad u find the place with only 2 clues given.. Taman Melawati Juction and the Giant... hahah....

so u "break fast" with ur kambing Golek?? i'm sure after doin stairs climbing to 28th floor the kambing Golek inside ur perut already change to "energy"... and ready to be thrown .. keep it up.. so i can see u SLIM... hehe

sicKo^ on August 31, 2009 at 11:27 PM said...

helas,
nope.. i break fast with something else first.. Then around 10 pm , then only makan kambing golek.. sedappp..... klau tetiap ari camni.. mau slim aku..

HELAS on August 31, 2009 at 11:30 PM said...

ooooww thats y bleh naik tangga 28 tingkat haha... kalau melantak dulu sebelum naik.. x sampai tingkat 3 kot dah stuck heheh... nanti aku p bazaar mana2 lagi aku upload ek picture yg best2 :D

CAHAYA on August 31, 2009 at 11:41 PM said...

Auwh! What a night. Glad that you still up for Kambing Golek after climb up to 28th floor.

I've might reconsider buying 'stair'ful kinda house. Le sigh.

Jard The Great on August 31, 2009 at 11:46 PM said...

u wish.. ahaha..

sicKo^ on August 31, 2009 at 11:55 PM said...

helas,
klau ko rajin, ko xplore lar cheras area.. senang sket aku nak gi lawat.. haha

cahaya,
kambing golek is my first priority.. haha

Jard,
yeah.. i wish

HELAS on September 1, 2009 at 12:02 AM said...

adess... cheras x pro la jalan.. aku jalan kaki dari ofis p maluri pun semput hahaha.. ne mo round lagi adesss...lainkali la ek :)

iRiSS on September 1, 2009 at 12:29 AM said...

28th floor? ahahahahahaha.... u did it!! u climb all the way up yrself or are u carrying or daughter as well? u might lost another few kg =)

iRiSS on September 1, 2009 at 12:33 AM said...

*yr daughter

sicKo^ on September 1, 2009 at 12:40 AM said...

iriss,
yup.. i did it. although at first i have doubt that i might give up at the middle.. haha..
i tried to carry my daughter at first, but gave up on the 4th floor.. so she climb the stairs herself up to the 28th floor..

lalink7 on September 1, 2009 at 12:46 AM said...

wish ur dream come true la sicko...
slim n slim n slimmer..

dyon on September 1, 2009 at 1:44 AM said...

well done,keep it up bro to make ur tummy flatten ..heee..cuz even lost 5 kg but still u ll gain another 5 kg later on...*toink toink toink

sunnysideup on September 1, 2009 at 3:12 AM said...

What --- 4 floors out of 28 --you gave up carrying your daughter !What ! she climbed 24 floors ! How old is she ?

Sorry to hear that bro but on the up side --- no wonder this morning when I saw you I thought you looked a little slimmer....

However bro

'kambing golek' = 28 floors of stairs.....

hmmmmm.... you must have love your 'kambing golek' ....careful though ...jangan you tegolek at the stairs... heheh

sicKo^ on September 1, 2009 at 3:46 AM said...

lalink7,
i hope so :)

dyon,
i already gained my 5 kg back after i swallowed the 'kambing golek'.. hehe

sunnysideup,
she'll be 4 next year.. haha..
slimmer? I thought i'm slim all this while.. how can i be slimmer? hahaha..
btw, it worth it, sir..

Alexander on September 1, 2009 at 6:21 AM said...

bro u and ur family really had such a nice exp.

Angel on September 1, 2009 at 8:17 AM said...

poor child too

if you do it for the whole month? you could be way slimmer hehe

sicKo^ on September 1, 2009 at 1:00 PM said...

Alex,
yes of course we had a nice exp and also a good excersice.

Angel,
that was my initial plan.. but i don't think i have the spirit to do it even for one more time..

n.u.r on September 8, 2009 at 11:38 PM said...

ko naik sampai tingkat 28 tu????
tahniah2! haha! kesian sopea..
maknya larat tak?.. berapa kali berenti rehat?
cari la rumah tingkat rendah sket..

 

Journey 2 Millions Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template